Over ons

Wij zijn Zorg Supportgroep B.V.

Wij zijn Zorg Supportgroep en we zijn blij dat je ons hebt gevonden. Onze ambitie is om te bewijzen dat de kwaliteit van thuiszorg veel beter kan. Dichterbij de cliënt, letterlijk en figuurlijk. Daarom bewegen we mee en kijken we naar wat er wél kan in plaats van wat er niet kan. En om die ambitie te realiseren, zoeken we doorlopend zorgverleners die samen met ons de zorg beter willen maken, iedere dag een stukje meer.

Wij vinden het belangrijk dat er op iedere zorgvraag een passend antwoord wordt gegeven. Wij merken namelijk dat er een tendens is waarbij cliënten niet op de juiste manier worden geholpen. Wij helpen ook cliënten, die wij niet zelf kunnen helpen, de juiste weg te vinden. Zo voorkomen we dat de cliënt van het kasje naar de muur gestuurd wordt.

Onder de vleugels van Zorg Supportgroep vallen verschillende organisaties waarmee we onze ambities nastreven. AlsCare, ZoAa, RollingCare en ZorgPunt: stuk voor stuk maken ze de zorg makkelijker, beter en bovendien menselijker.

Kwaliteit en tevredenheid

We willen onze diensten continue verbeteren en vinden het daarom belangrijk om naar onze cliënten te luisteren. We zijn trots op de waardering en positieve berichten die we krijgen, maar het kan soms voorkomen dat het niet helemaal loopt je zoals je had gehoopt. Ondanks dat we er vaak uitkomen, is het soms prettig om een hier een andere partij in te betrekken.

We werken samen met een externe en onafhankelijke geschillencommissie én klachtencommissie. Zij kunnen behandelen in gevallen dat dit nodig is

Wanneer er een klacht wordt ontvangen, wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Dit gebeurt altijd binnen vijf werkdagen. Wij nemen contact op via de manier die je prettig vindt. Dit kan bijvoorbeeld via de mail of telefonisch. Vervolgens worden er duidelijke afspraken gemaakt over de voortgang en houden we je uiteraard doorlopend op de hoogte van de afhandeling.

De klacht wordt binnen zes weken na de melding beoordeeld. Deze termijn kan worden verlengd als er aanvullend onderzoek nodig is. Wanneer de klacht is beoordeeld, vertellen we je precies welke beslissing is genomen en deze beslissing tot stand is gekomen. Zodra er eventuele maatregelen worden geïmplementeerd, stellen we je daarvan ook op de hoogte

Wil je meer informatie over onze klachtenregeling, dan kun je via de knop hieronder ons reglement en klachtenformulier vinden.

Klachtenregeling en formulier

Cliëntenraad

Zorg Supportgroep heeft een eigen cliëntenraad (CR). Deze is voor ons een waardevolle gespreks- en sparringpartner, en ondersteunt ons in het maken van de juiste beslissingen, bijvoorbeeld over de kwaliteit van zorg, hygiëne, voeding en ontspanning. Wij vinden het belangrijk dat u weet dat onze cliëntenraad bestaat uit betrokken mensen die ook uw belangen behartigen.

De cliëntenraad adviseert ons gevraagd en ongevraagd. Daarnaast moeten we in sommige gevallen zelfs vóóraf en tijdig advies vragen aan de cliëntenraad bij belangrijke besluiten die invloed hebben op de zorg voor onze cliënten.

De cliëntenraad bestaat uit meerdere personen én een secretariaat die de cliëntenraad ondersteunt. Wilt u de cliëntenraad benaderen? Neem dan hier contact met de raad op via cr@zorgsupportgroep.nl.

Wim Willemsen

Wim Willemsen

Jelle Oosterwijk

Jelle Oosterwijk

Jan Bosman

Jan Bosman

Annemarie

Annemarie

Leer ons beter kennen

Wil je ons beter leren kennen? Dat kan. Via onderstaande button neem je contact met ons op. Je kunt een vraag stellen, je inschrijven of gewoon een fijn gesprek aanvragen waarin we je graag vertellen wat we precies voor je kunnen betekenen. We leren je graag kennen!

Leer ons beter kennen